Wednesday, 28 August 2013

Rombongan Murid SK Pauh Sembilan ke Pesta Buku 2013

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah..
Pada kali ini, sayA dIberi kpercayaan oleh pihak sekolah
untuk mengiringi murid-murid SK Pauh Sembilan
ke Pesta Buku 2013 yang berlangsung 
di Dewan Jubli Perak MPKB..



Saya, +Zul MN  dan Ustazah Shatika 
mngambil ksemptn yg dberikan ini untuk 
membawa murid2 ke pesta buku..
Sesungguhnya ini adalah kali pertama kali membawa
murid2 ke pesta buku yang dihadiri oleh ramai orang..

Dibawah ini adalah gamabr yang diambil
sekitar prjalanan kami semua..



Murid diberikan peluang untuk bermandi manda
di Taman Rekreasi Perbandaran Tengku Anis, Kelantan
Suka plak tgk budak2 ni mndi..huhu..


Murid lelaki turut seronok bermain air

  
Murid perempuan juga tak terkecuali 
bermain air dengan rakan2 mereka..


Berenang lar sgt..pdhal merangkak dalam air..hahaha..



Murid2 sempat bergambar beramai2..Ramai jugak ni,,64 orang kot.. 
Tp tkpa..pnglaman ni..bila lagi nk dapat klau bukn time praktikum ni.. kan?? (^_^)


Murid lelaki sempat lagi posing.. Tp tkpe..cikgu suka ;-)


Ni gmbar slepas merewang2 kt dalam Dewan Jubli Perak
dimana brlangsungnya Pesta Buku 2013 yang dianjurkan oleh 
Jabatan Pelajaran Negeri Kelantan.


Alhamdulillah..segalanya berlangsung seperti yang dirancang..
Murid2 pakat beli buku untuk bt latihan dan rujukan..
Bagus..Bagus..Bagus..haha..

<---SYS--->
(See You Soon)
(^_^)




Friday, 23 August 2013

Sambutan Hari Raya di SK Pauh Sembilan, Bachok

Assalamualaikum w.b.t
ketemu lagi kita pada entri kali ini..huhu..

Kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua
Majlis Sambutan Hari Raya yang diadakan di 
Sekolah Kebangsaan Pauh Sembilan
Pada 22 Ogos 2013.  

Ini adalah kali pertama saya beraya di sekolah sebagai seorang guru praktikuum..
(^_^)



Murid-murid gembira dengan pakaian hari raya mereka..
Posing siap..huhu..


Dua orang murid lelaki(muiz) dan perempuan berduet nyanyi lagu raya.. 
Berbaju kelabu tue adlh GB SK Pauh Sembilan..


Me bergambar ngn praktikum mate n also Guru Pembimbing  yg x jemu2
membimbing kami.. Thanks Kak Na (^_^)


Jejaka idaman Malaya brgmbar brsama2..
2 orang ckg SBE/ROS n 3 lagi ckg Internship..
Kami kt tgh2 mneruskn bkti kt skolh ni..huhu..


Barisan Cikgu2 n Ustazah yg prakrikum kt skolah ni..
Smg mnjadi guru yg cmerlang kelak.. In Shaa Allah..
Caiyok2 (^_^)

C.c +Zul MN

Lagu Magnet bertajuk Magnitis Lithos

Assalamualaikum w.b.t
Dan salam sejahtera buat blogwalker semua (^_^)
Dah lama rasanya x update blog..
Tak sempat nk update sbnrnya..

Kali ni sy nk update ckit psal pengajaran dan pembelajran sy
swaktu obsrve hari ni..
Sblum tue sy sbnrnya sdang mnjalani Praktikum kt SK Pauh Sembilan..
Hair ni sy kne obsrve ngn guru pembimbing..
So preparation kne lar lebih untk dpt mrkh lbih,.huhu..

Jadi nk dijadikan crita..
Msa tgh duk reka RPH smlm
Trpikir plak nk buat lagu untk bdak2 nyanyi..

Inilah lagunya..
Nyanyikan lagu kat bwah ni guna
Irama lagu "Putih-putih melati"


Jadi kpd sape yg nk guna lirik yg sy karang ni..
Dipersilakan untk guna..Klau nk jadikan p&p lbih mnarik..
Cuba guna nynyian lagu ni..

Smoga nnt murid2 pun akn enjoy smasa blajar dlm klas..
Semoga terhibur (^_^)





Template by:

Free Blog Templates